Det är söndag..






.. och jag laddar inför en ny vecka. Det gör jag genom att glassa i en solstol mot husväggen i fint syskonsällskap. Det är 20 graders värme och säkert mer än så. Jag har lämnat stan för landet och  timmarna flyger förbi precis som de överhuvudtaget gör när det är helg och ledigt. Klockan är eftermiddag och jag känner mig både röd och bränd efter en hel dag utomhus men jag gillart. Nu ska jag slänga på mig kläder och ge mig ut på skojakt. Måste utplåna det här eviga skoproblmet. Eftermiddagen fortsätter förövrigt med familjemys och ikväll styr hondan över till stan igen. Hej då helg. Hej uppsats. Fyra veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

:))

2011-04-17 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0