Vintervitt <3

Skatten min har varit snäll och betalt halva den systemkamera som jag varit och köpt till mig själv idag! <3

Jag tackar honom genom att käka upp hans julkalender när han åker och tränar. Fast jag har tryckt igen alla luckor och ställt tillbaks den där den stod i hopp om att han inte blir chokladsugen innan jag hinner köpa en ny.

I övrigt är praktiken i full gång och jag varvar arbetsdagarna med plugg, träning, vänner och allmänt vinter-hemmamysande. Så mycket annat hinns inte med. Eller. Jo. Det gör det, och galet vore det annars. Jag tror bara att jag skulle behöva blogga lite oftare för att kunna dra det utan att det liksom blir uppdatering: skittrisst.

Nu ska jag göra mig iordning och bumsa i sängen. Imorgon vill jag vara insnöad, precis som min familj har varit idag. Hela dagen. Det är ju fördelen med öland. Så är det inte på Larmtorgt 4, här är det plogat jämt och alltid. Fast skit samma. Jag behöver inte klättra upp med ljusslingan i äppelträdet själv direkt. Här är det pyntat och klart i precis varje träd, i min fina fina vinterträdgård. Så dä så.

Godnatt <3

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0