Söndagen...




...börjar närma sig sitt slut. Jag har verkligen inte lämnat lägenheten idag, men guud så välbehövligt! 

Vaknade kl. 14 och flyttade mig till soffan där jag har legat sedan dess. Snart ska jag sova igen. Tåget lämnar stationen för praktik 07.07 imorgon och kommande tre månader, det är vad jag kallar  t i d i g t ! 

Haft en finfin helg, med massa skojsigheter och trots att jag mestadels härjat runt sista dagarna så känner jag mig utvilad. Från och med imorgon gäller fasta rutiner, träning och nyttigheter. Ni kanske har hört det innan? Jag har definitivt gjort det, men nu jäklar ska det bli ordning och reda!








Puss&Kram!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0