Ekonomisk kris...

...för mig. CSN = 0. Lön = 0. Jag till och med fyllde i skattepapperna helt fel, vilket gör att skatten kommer till augusti istället för till juni, bara för att göra min ekonomiska situation ännu lite värre. Bra där.

Skit samma som jag brukar säga. Imorgon är det jobb och jag har ingen större ångest över det. Precis som ni förstår så är det lika bra att jag tar farväl av ledigheten och kastar på mig hotelltröjan som jag till och med varit nere i tvättstugan och tvättat ikväll. Vuxenpoäng till mig, som allt som oftast fortfarande tar hem tvätten till mina föräldrar, typ:

"Jag tog med mig tvätten, men jag tänkte tvätta själv."
- Nej, lägg det bara där, jag ska ändå tvätta sen..."
"Okej, då så. Tack"

Faktiskt är det inte för att jag är lat utan mer för att tvättstugan ligger åtta våningar ner under källaren. Man kan försvinna och aldrig mer komma tillbaks om man går ner där ensam och har lite otur och det är det ingen som vill och speciellt inte mina föräldrar, så... tillsvidare löser vi det såhär.

Nu ska jag sova och se om jag vaknar med träningsvärk imorgon, efter dödens träningspass. Medelpass i kalmarsundsparken två dagar i veckan under hela sommaren och jag tänker försöka vara med på typ alla. Det är det nog ingen som tror och inte jag heller, men vi får se.

Natti natti, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0