Student -10

Idag tar brorsans tjej, vårt älskade gull studenten! och det är   s a n s l ö s t   att det va fyra hela år sedan jag själv gjorde det. Jag har framkallat foton från balen de hade för några dagar sedan och satt in i en finifin ram, eller jag ska göra det. Senare. 

Jag börjar nämligen dagen med arbetsintervju, sen blir det studentfirande. Ikväll, nåt gött käk, och vin till det.

Idag tycker jag synd om alla som jobbar eftersom det är vårens och sommarens kanske finaste dag. Kommer förmodligen tycka precis lika synd om mig själv under kommande fredag, lördag, söndag, måndag och senare även största delen av hela sommaren. Idag ska jag vara så mycket ledig som jag bara kan...




Grattis hjärtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0