Åren går snabbt...

Det är VM, igen. Jag vet inte när det började och jag vet inte när det kommer att sluta heller, men jag vet att det håller på i en hel evighet. Jag och C  har redan bråkat om VM två gånger trots att vi bara träffats ungefär ett dygn sen jag kom hem från Sthlm sent igår på kvällen...

Efter 6,5 timmar på bussen, ville jag göra mackor och se på film (båda tillsammans). Det gick inte. Först var det fotboll och eftersom jag tycker ljudet från fotboll är ungefär lika jobbigt att lyssna på som ja, jag vet inte riktigt (men någonting riktigt jobbigt), så var bråket igång redan då.

Ikväll krockade det med "Norska Hollywoodfruar", men jag kan se mitt program på tv3play så det blev VM.

Eftersom jag förmodligen inte hade brytt mig ett skvatt om man beslutade att slopa allt vad VM heter och bygga hus på varenda fotbollsplan i världen så är detta en aning störande. Imorgon är jag själv och kommer kolla på "Ullared" klockan 21.00.


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Hej Gumman,

Kul att du är igång med bloggen igen. Läser dina inlägg efter matchen. Brasilien - Nordkorea.



/Pappa

2010-06-15 @ 20:56:24
Postat av: Cissi

Gumman, Jögge har lagt sin semester under VM och missar inte en enda match... på midsommar har han sagt att det går bra att inte kolla, men inte annars. :)

När han var på fiskeresa så fick jag spela in alla matcher så att han kunde se ikapp... m.a.o. ta med dig killen och kom ut, grabbarna kan se fotboll och vi kan dricka vin! Puss!

2010-06-16 @ 07:32:03
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0